Η αποτελεσματική εφαρμογή του ΕΣΔΠ προϋποθέτει σαφή δέσμευση της Διοίκησης του ΑΠΘ στην ποιότητα. Η Διοίκηση συμβάλλει:
- Στην παρακολούθηση της εφαρμογής των στόχων ποιότητας, αλλά και συνολικά της λειτουργίας του ΕΣΔΠ μέσω των ετήσιων ανασκοπήσεων.
- Στην εναρμόνιση της Πολιτικής Ποιότητας με τους γενικότερους στρατηγικούς στόχους του ΑΠΘ σε επίπεδο ακαδημαϊκών, ερευνητικών αλλά και διοικητικών λειτουργιών.
- Στη διάχυση/επικοινωνία της Πολιτικής Ποιότητας σε όλο το προσωπικό (ακαδημαϊκό, ερευνητικό και διοικητικό), καθώς και σε όλα τα διοικητικά επίπεδα, μέσω τακτικών ενημερωτικών συναντήσεων των υπευθύνων των ακαδημαϊκών μονάδων, στην ανταλλαγή απόψεων σε θέματα του ΕΣΔΠ, στη συμμετοχή των φοιτητών και του προσωπικού, στη συζήτηση για ενδεχόμενες βελτιώσεις ή χρησιμοποιούμενες τεχνικές κ.λπ.
- Στην εξασφάλιση των πόρων για την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας και τη λειτουργία του ΕΣΔΠ.
- Στη λήψη αποφάσεων για τη συνεχή βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού, ερευνητικού και διοικητικού έργου του ΑΠΘ κατά την ανασκόπηση του ΕΣΔΠ.
- Στην ανάπτυξη κατάλληλου περιβάλλοντος λειτουργίας της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ), τη στελέχωσή της με επαρκές και υψηλών προσόντων προσωπικό, καθώς και τη συστηματική επιμόρφωση και αξιολόγησή του.