Διαδικασία 02.02: Διαχείριση Υποδομών & Περιβάλλοντος Εργασίας

H διάθεση και διαχείριση των υποδομών για την κάλυψη των αναγκών πραγματοποιείται βάσει του χωροταξικού σχεδίου, τους εσωτερικούς κανονισμούς του ΑΠΘ και τις αποφάσεις των αρμόδιων οργάνων και υπηρεσιών.

Βήματα:

  1. ΜΟΔΙΠ – Παροχή στοιχείων υποδομών στη Διοίκηση σε ετήσια βάση, σύμφωνα με τα δεδομένα ποιότητας του ΟΠΕΣΠ και δεδομένα των λοιπών πληροφοριακών συστημάτων του Ιδρύματος
  2. Αρμόδιες Μονάδες – Οι ακαδημαϊκές, ερευνητικές και υπηρεσιακές μονάδες υποβάλλουν (μετά από πρόσκληση της Διοίκησης) σχετικά δεδομένα και στοιχεία 
    Διοίκηση - Αποτύπωση αναγκών σε υποδομές, λαμβάνοντας υπόψη και τον στρατηγικό σχεδιασμό. 
  3. Διοίκηση – Υποβολή σχετικών εισηγήσεων αναφορικά με τις υποδομές και το περιβάλλον εργασίας
  4. Συμβούλιο Διοίκησης/Σύγκλητος – Αποφάσεις σχετικά με τις υποδομές και το περιβάλλον εργασίας
  5. Δημοσιοποίηση Αποφάσεων 
  6. Αρμόδιες Μονάδες/ΜΟΔΙΠ – Τεχνική επεξεργασία αποφάσεων και τροφοδότηση Πληροφοριακών Συστημάτων Ιδρύματος και ΟΠΕΣΠ
  7. Υλοποίηση Αποφάσεων 
  8. Αρμόδιες Μονάδες - Παρακολούθηση Αποφάσεων 
  9. ΜΟΔΙΠ - Ανασκόπηση ΕΣΔΠ (Δ.3) σύμφωνα με τα ευρήματα 
  10. Ανατροφοδότηση Στρατηγικού Σχεδιασμού από αρμόδια μονάδα

Εμπλεκόμενα Μέρη: Διοίκηση, Πρύτανης, Συμβούλιο Ιδρύματος, Σύγκλητος, Διεύθυνση Τεχνικών Υπηρεσιών, ακαδημαϊκές, ερευνητικές και διοικητικές μονάδες, Μονάδα Στρατηγικού Σχεδιασμού, ΜΟΔΙΠ.

Συχνότητα: Η διάθεση και διαχείριση των υποδομών είναι μια επαναλαμβανόμενη διαδικασία, που πραγματοποιείται σε τακτά χρονικά διαστήματα, καθώς και σε έκτακτες περιπτώσεις ανάλογα με τις ανάγκες του Ιδρύματος.